Subject: Liikluspeegel - Vana-Tartu mnt 22C, Järveküla, Rae vald
From: Reili Männik / Everaus <[email-masked]>
To: "[email-masked]" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 07:47:07 +0000

Tere

Soovime Everaus Ärimaja aadressiga Vana-Tartu mnt 22C, Järveküla, Rae vald, Harjumaa väljasõidule tellida liikluspeegli kuna väljasõit on vasakult poolt hekiga piiratud. Kergliiklusteel liigub palju jalakäijaid ning rattureid ja kiirused on olulised ning ohtlike olukordade vältimiseks soovime paigaldada peegli et vasakult tulijad oleks autojuhtidele kergesti märgatavad.
Kas ja mis luba on meil vaja selle jaoks taotleda?

Meili  manuses paigaldusjoonis.

Tänan!

Heade soovidega

Reili Männik
Raamatupidamine ja assisteerimine
Everaus Kinnisvara

+372 516 2956<tel:+372%20516%202956>
[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Everaus.ee<https://www.Everaus.ee>
Everaus Ärimaja<https://maps.app.goo.gl/Mw8JBfR6AvdLLQts9>

[facebook]<https://www.facebook.com/everauskinnisvara/>

[linkedin]<https://www.linkedin.com/company/65274243/>

[instagram]<https://www.instagram.com/everauskinnisvara/>

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.